torsdag 22 mars 2007

Ellen praoar (snart)

(Byxorna är behållna)

Jag kan meddela att jag har fått mitt livs första praoplats, på Jerkstrands (bageri) vid Saluhallen. I och för sig bara i två dagar, men ändå.
Jag ville praoa på Steinbrenner & Nyberg också (tårtbuffé-kafé), men de ville inte ta emot två stycken samtidigt (det är jag och Johanna som ska praoa alltså). Och på 4-gott.
Nejnej, jag vill inte bara äta så mycket godis och bakelser tills jag går sönder, jag tycker det är såååå intressant hur man jobbar på en godisbutik eller på ett bageri, liksom "bakom kulisserna". Nä, jag vill bara ha sötsaker. Nästan. Men kul ska det bli.
Idag ska jag göra allt skolarbete jag inte hann göra igår (självklart übertråkiga fantasyberättelsen). Sen ska jag dansa as normal.
Vill ha kladdkakssmet nu!

1 kommentar:

god_knows sa...

f*n ta dig!jag vill och också få en sådan prao plats!Nää inte f*n
ta på dig, jag älskar dig!
Pussåkram // Alva