söndag 11 mars 2007

Ellen vill

Jag vill ha vår och sommar nu. Jag vill ha nya byxor också. Och allt från Topshop. Jag vill bli 7 år äldre, jag vill ha en egen digitalkamera, en egen dator, magmuskler, ett nedladdningsprogram, en adidaströja, finare idrottsskor, normala joggingkläder och ett halsband. Jag vill äga Body Shop, alltid ha fikapengar och kunna måla bra. Jag vill att Olivia ska flytta till Göteborg och att Hanna inte ska bo i Partille. Vill ha en lampa på mobilen, en iPod, bra kondition, ett golv som inte knarrar och en skivsamling.
Om jag fick det skulle jag garanterat vara en lyckligare människa.


Jag vill ha allting.

8 kommentarer:

Alice&Ella sa...

Vi blev intervjade i KP på grund av bloggen, ja!
Vi tipsade läsarna om några bloggar också: din och alice och alvas!
men om du inte vill att KP ska tipsa om din blogg så säg till oss så fixar vi det!

PS. vi vet inte riktigt hur de kommer sätta ihop artikeln, vi vet inte hur det blir. vi får väl se!

Anonym sa...

lyckan ligger inte i att ÄGA. säjer buddha, dalai lama och mamma

Anonym sa...

jag vill oxå ha en digitalkamera.
punkt slut.

you know who... (not Voldemort)

StarShip sa...

Joo, så är det!

Anonym sa...

tro mig, du vill inte bli sju år äldre. njut av att vara tretton så länge du kan, att vara 20 suger...

Lillasyster Ellen sa...

Jo, lite lycka ligger i att äga. Faktiskt. Mer än i att vilja äga i alla fall, mamma.

Anonym sa...

först vill man äga något, så tror man att om man bara får det man vill så blir man lycklig. sen får man det man vill och så är man lite lycklig en kort stund, sen vill man ha något annat och så tror man att om man bara får det så blir man äntligen lycklig.....
osv
och allt kostar pengar. och någon blir rik på att du vill äga fler och fler saker, prylar, kläder. någon hittar på att ändra modet så att du inte kan använda samma kläder som du gjorde för ett halvår sen...
du är lurad, baby!

Lillasyster Ellen sa...

Jag sa lite herregud! ;)