tisdag 6 mars 2007

Ellen friluftar


Shisse, imorgon gäller det.

Eller ska man säga, inatt gäller det?
Imorgon åker jag till Sunne. Och resten av Ebba Petterssons högstadium gör mig sällskap. Tiden då bussen åker är skrattretande 05.30. Alltså, halv fucking sex på morgonen. Och jag tänker inte sova på bussen eftersom jag kommer vara så rädd att jag ska dregla på den som sitter bredvid mig.

Jag har inga skills i skidbacken heller.
Jag åkte en gång på sportlovet, men jag är ändå lika livrädd som jag var innan det.
Jag har fobi för att trilla i liften, trilla i backen, trilla i kön, tappa stavarna i liften, tappa stavarna i backen eller bryta sönder någon av skidorna.
Jag har dessutom universums fulaste termobyxor.
Gud, detta kan nästan bara sluta illa. Kameran ska med vare sig pappa tillåter det eller inte, så jag lovar att dokumentera. Om jag överlever alltså.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan väl skicka nån fin bild på dej i skidbacken sen isåfall :D haha, lycka till puss å kram på dej! <3

Anonym sa...

Hejj, vi har oxå vart i skidbacken idag(7:e)

det var kulkul. du är väl inte död nu eller :/ :P
puss från noobarna

Anonym sa...

vi åkte dit me bildoform...
puss igen från noobarna