lördag 14 april 2007

Ellen berättar (igen)

Hallelujah, jag har datorn för mig själv, äntligen.
Ivar är borta och mamma och pappa är väldigt upptagna med TV:n. Good for me.

Om jag snabbt ska dra igenom vad jag gjorde igår så kan jag berätta att jag, Jenni och Lisa först sprang iväg till Myrorna och någon stilfull och bajsdyr second hand-butik, och satte oss sedan på Järntorget och åt den första isglassen i år.



Jenni och jag gör lyckliga-adidasfamiljen-minen.

Jag och Jenni spontanåkte sedan iväg till en födelsedagssak Alice S hade. Har nu äntligen lyckats fösa ihop några av mina kompisar. Och mer fösning ska det bli.
Jag och Jenni var inte bjudna, men kom ändå. Och jag sov över fastän det inte var meningen.


Kulkul.

KAN MAN INTE REMOVA DEN DÄR JÄKLA SVARTA SAKEN JENNI MÅLADE PÅ MIG?? Typ Photoshoppa bort den? Japp, i alla fall, enda bilden på fyra stycken från födelsedagssaken. Jag, Alice, Alva och Olivia.


Efter typ fyra timmars sömn satt jag och några fler idag och nördade Zelda-spel. Ett spel som jag har, men som jag fastnade i för över ett år sedan och inte kommit vidare i.
sjukt kul var det, helt ärligt.

Och på tal om spel sitter jag och tänker lite väl ofta på

Dreamfall. Det bästa spelet i hela världen. Någon gång ska jag orka blogga rejält om det. Någon gång. (Gå in och kolla på den fantastiska trailern på länken så kanske ni fastnar för det lika mycket som jag)

4 kommentarer:

StarShip sa...

Woow, du förklarade allt så bra och snabbt och enkelt och lätt läst och... :D ååh men det va mega skoooj, va hur roligt som helst att träffa alla juu! =D Och den saken jag målade till dig ska du hedra med respekt! =O den är värsta Indie style för fasiken!

<3456789

god_knows sa...

Japp, tycker oxå att det var skojskoj...

// Flumm-A.

Anonym sa...

maao:) trevlig dag vi hade! :D

Anonym sa...

Nu när jag har hört hela histórien blev det ju ännu roligare:D