måndag 16 april 2007

Ellen dilemmar

Jävla dilemmajävel.

Jag har ett dilemma.
Jag hade ett dilemma.
Och jag vettefanken om jag löst det än.

Jag hade tre små saker jag hade inplanerade i framtiden, som jag inte visste datum till. Och så råkade alla tre små sakerna hamna på samma helg.
Jag vill åka på RUM-festivalen. Den är från 1-3 juni. Jag måste vara med på min dansuppvisning, den är klockan 14.00 den 3 juni. Jag ska äntligen iväg till något varmt land med mamma, och den var inbokad den 2 juni i hennes kalender.

Jaha, så hur löser man detta?
Nu ska Jenni inte ens med på RUM-festivalen, så det kommer bli hälften så roligt, men grejen är att om jag hoppar av så riskerar jag att förstöra för alla. Om två personer hoppar av så får kanske ingen från orkestern åka med. Vilket skulle vara grymt dålig stil av mig.
Men om jag nu ska med så får jag åka hem tidigare för att vara med på dansuppvisningen. Och mamma och jag får skjuta upp resan till den 4 juni.

Intressant. Nu ska vi bara se om mamma och pappa är frivilliga att lägga ut 1000 stålar på en extra kort RUM-festival också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då har du väl löst det?

Lillasyster Ellen sa...

Åh, vilket smarto du var då.
Och förresten, gott folk, vad är det här med att man inte ska kommentera längre!? Jag vill ha kommentarer! Please put your kommentar here.

Anonym sa...

haha fin svinglish ellen:P förresten har kollat de på lunar nu säger bara fjortis ungar:P

Anonym sa...

men ursäkta då.