lördag 28 april 2007

Ellen plattar

Lite kul att jag och Agnes var så sjukt likt klädda idag (notera att jag hade kläderna före henne, så jag är originalet). Vi hade båda på oss svarta stuprör och stora vita skjortor, plus svarta ballerinaskor. I like.

Idag har jag köpt plattång!
Tyvärr står min lugg rakt ut när jag plattar den själv. Det är ju lite halvtråkigt, eftersom jag inte ville ha Einstein- eller "Den här Mary"-lugg. Måste man ha någon speciell taktik när man plattar hår?
Jag kan ju ingenting om detta... men jag ska försöka fixa lite imorgon.

Idag har jag fått höra minst fem gånger att jag ser fransk ut.
Jag vill ha ett dragspel eller ett munspel! Och en baguette! Jag skulle vara genomfransk då ju.

(Min storasyster fick grymt fina födelsedagspresenter idag, jag vill ha alla. Särskilt 1000 kr presentkort på Indiska och halsbandet jag gav henne. Jag tror jag halvdör)

Igår när jag var som mest upprymd efter att ha klippt mig så spontanhandlade jag en vit stickad mössa och en sjal från Indiska.
Indiska in my heart.


Imorgon ska jag hjälpa Agnes shoppa upp sina pengar innan jag ska träffa Jenni och några fler. Tror jag. Inte helt supersäkert.
Jag är trött nu. Godnatt.

2 kommentarer:

Alice&Ella sa...

åh har du upprullad skjorta? Det är så snyggt...

Anonym sa...

grattis din storasyster ;P