onsdag 25 april 2007

Ellen klipper sig (imorgon)

HJÄÄÄLP MIG.

Imorgon. Ryker. Håret.
Imorgonrykerhåret.
Imorgon ryker håret.


IMORGON KLIPPER JAG MIG!
Imorgon är sista chansen att se mina slitna toppar en sista gång. Camilla tar med sig kamera till skolan. Det känns fint.


Kommer jag se ut så kanske? Nä.


Min mardröm är att jag inte kommer kunna förklara för frisören hur jag vill ha det så att hon kommer klippa helt fel och allt kommer sluta med att jag får raka bort allt!
Hemska hemska tanke.

Idag har jag köpt grå ögonskugga. Nu äger jag två ögonskuggor. Jag fick dessutom en gratis proffssminkning på Kicks som inte var fin, men det var kul ändå.

Och sist men inte minst.

Jag vill ha te.


Hejdå håret!

4 kommentarer:

god_knows sa...

Du måste skicka mig en bild på din nya klippning imorn! Ska få ny mobb på fredag föresten!Puss.
Alva

Kajsa Så Klart sa...

jag kommer med dej. haha, det kommer att bli jätte fint. måste läsa alex berättelse nu. vilken plåga. komman och punkter överallt. ohh. kan han inte vara normal ???????

Alice&Ella sa...

haha är det så hemskt att raka håret hahahaha...
Om det blir fucked up tycker jag ABSOLUT att du ska raka dig, typ världens mest befriande känsla... Men jag hoppas såklart att din frisör är lydig och snäll och gör en fantastisk frissa... kram ses!

Anonym sa...

haha nee de värsta av allt är om det hade blivit styren friss:P haha