söndag 20 maj 2007

Ellen berättar

Jag stör mig verkligen på alla småsaker som ligger runt datorskärmen just nu.
De har legat där på exakt samma plats, hur länge som helst. De används till att bli pillade på när jag har tråkigt, eller när jag inte kommer på vad jag ska skriva, eller när jag pratar i telefon.
När jag pratar i telefon så kan jag också sitta vid fönstret och pilla på vissna blad i krukväxterna eller klippa i pappe. Eller svänga på en sväng-Buddha.

Jag vet exakt var allt ligger, och jag är så TRÖTT att kolla på de där grejerna nu. Jag funderar på att få ett ryck och samla ihop batteribunten, pappas personalbricka, post-it-lapparna, tejprullen och den där jäkla tidningen för hörselskadade och flytta allt en meter bort!
Åh, ja. Det ska jag antagligen göra nu.

Sedan kanske jag följer med på en Siriusmatch. HA. Kanske sa jag.

He

jdå.

3 kommentarer:

StarShip sa...

Ellen, Ta bort batterierna! Gud vad jag satt och pillade på dem i förr igår. x'D

Anonym sa...

Jag har tagit bort allt runt vår dator idag. Nästan.

god_knows sa...

Jag har faan tyyp aldrig tagit bort något vid denna daataaan...

/Aliceee