söndag 10 juni 2007

Ellen bloggar fran Kroatien

Hej jag har ingen tid pa mig att blogga men jag gor det anda. (Jag alskar verkligen nar alla bokstaver har bytt plats pa tangentbordet, det gar sa snabbt att skriva da.
(Inte ens ironin gar fram nar inte aa och o finns. Skit samma.)

Jag kan bara halsa att jag har det bra (originell som jag ar). Vi har hzrt moppe och jag ar glad. Hoppas ni inte dor i det kalla, graa Goteborg (eh, ja. Jag VET att det ar 30 grader).

Hejsvejs. (jag ar fortfarande inte brun. Bara sa ni vet.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du har en så himla bra blooogg ! Åh, jag bar aliksom äälskar när du skriver, så jävla kuul ! :) Och, jag älskade inlägget men ekoellen historien!

Anonym sa...

Finurlig som få.

Anonym sa...

ELLEN! saknar dej nu :( kom hem<3 :) men va trevligt att du har det bra där borta :D puss å kram <3<3