fredag 24 augusti 2007

Ellens födelsedag och te

Hej och hå, idag är det min födelsedag och då är vi glada!

Jag har just suttit och druckit ett av mina nya teer ute, och pratat med mamsen. Jag ska konfirmera mig i Domkyrkeförsamlingen är det nu bestämt.
Det blir bra, får man hoppas.

Tack Mimmi, Kajsa, Elin, Kicki och pappa för teet jag fått! Nu har jag så det räcker för ett år. Minst! Jag är helt jätteglad.
Men alltså. Om det nu råkar vara någon annan som kanske köpt te åt mig, får jag be er att ni behåller det för er själva, eftersom det kommer bli svårt att dricka upp ett kilo te själv.

Här bör nämnas att jag faktiskt har fått en asproffsig tekopp och en specialutvecklad terörare i glas OCH en egen tekupa idag med.
We like it!

Nu ska jag sätta mig och vänta på att klockan ska bli kväll och jag ska få äta mammas olivbullar och hemgjorda falafel.
Hejsvejs och hejdå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS ÄLSKLING <3

Anonym sa...

Grattis!!
(och så tycker jag att du ´borde skrivit hur "glad" du var över att vi sjöng för dig i Bamba, hehe ;P)

Lisa sa...

Grattis på födelsedagen sötnos!<3
Usch vad gammal du är nu, har till och med tappat bort åldern på dig.
Neej, skoja bara!
Hoppas du hade en bra dag<33

Anonym sa...

Grattis!! :)

// Alice