fredag 19 oktober 2007

Ellen, it's the opposite of hallelujah, som fan.

Imorgon ska jag upp klockan sex på morgonen.
Sedan ska jag ska vara på Nils Ericsson-terminalen klockan 7.45 för att åka någon slags buss till Orust där jag ska läsa i en bibel mest hela tiden och sjunga om Jesus Kristus fram till söndag kväll.
Och vi ska äta sex gånger per dag. Fika och äta kaka.
Kanske skorpa om man har tur.
Jag ska ta med mig en låt jag tycker handlar om livet. Och en tandborste.
Och ett glatt humör förstås.

Ja, vi pratar om ett konfirmationsläger. Bibelläger. Sånger om Jesus Kristus-läger.
Go grej änna.
Jag gillar ju skorpor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.
Igår skulle jag varit på någon grej i kyrkan. Men jag ger upp min konfirmation, jag ser inte riktigt någon mening i det.

Anonym sa...

HALELUJAH HALELUJAH!

Lillasyster Ellen sa...

it's the opposite of hallelujah! xD
ah vad dåligt fyndigt. måste ha det som rubrik.

Anonym sa...

Du har blivit taggad! Gå in på min blogg och läs under inlägget "taggad"