söndag 28 oktober 2007

Ellens låtlista för tillfället som hon tycker att alla ska lyssna på.

Okej, jag har aldrig gjort en låtlista på bloggen, och jag inser nu att det är ju värsta bra grejen att göra.
Det här är några av de låtar jag är helförälskad i för tillfället, och som jag tycker att alla som har möjlighet och alla som litar i alla fall lite på min musiksmak ska lyssna på.
Håll i er nu då!!!!!

Teddybears Sthlm feat. Paola - Yours to keep <--- bästa låten för tillfället, LYSSNA.
Rolling Stones - Paint it black
Jens Lekman - Friday night at the drive-in bingo
Smokey Robinson - I gotta dance to keep from crying
Morrissey (surprise!) - Why don't you find out for yourself
Kate Nash - Foundations
Doktor Kosmos - Blåvita Flingor
The Concretes - Song for the songs
Feist - 1234

5 kommentarer:

Agnes sa...

Kul att jag läser detta när "Yours to keep" är den senaste låten jag lyssnade på.

Lillasyster Ellen sa...

Hahah, skojar du?
Jag visste inte att du kände till den eller tat du gillade den. Jag tycker det är intressant att jag tycker att Teddybears Sthlm är bra. Särskilt den här låten som är sviiiiinbra.

Anonym sa...

Teddybears är det otäckaste jag vet näst efter Olle Ljungström men "Yours to keep" är en rar och söt sång.

olle sa...

oh, oh, jag har hört två av dom:d

Anonym sa...

wööööööö, jag är bäst för jag laddade ner yours to keep åt dig
lyssna på den andra musiken jag som den ömma och osjälviska männika jag är satt i timmar och fixade åt dig. det är bra musik. basta