söndag 4 mars 2007

Ellen bloggar


Nu jävlar smäller det.

Lillasyster Ellen har vågat sig ut i bloggarnas värld. Äntligen.
Jag har dissat bloggar hur länge som helst, har sagt att jag aldrig ska skaffa blogg. Jag gillar inte att offentliggöra hela mitt privatliv, enligt mig själv. Men nu gör jag det ändå, trots att jag inte gillar bloggar.

Och om jag har kvar den här bloggen, så vet jag att om ett antal veckor, månader eller år kommer jag titta tillbaka till de här första inläggen, och tänka att jag minsann inte kunde skriva då, att det bara blev löjligt, fjantigt, dåligt och ointressant.
Så kanske det blir, men jag tror jag struntar i det nu. För jag ska skriva för min syster, mina bröder, mina kompisar i blandade åldrar, eventuellt mina föräldrar och syskons kompisar.
Det får helt enkelt bära eller brista.