onsdag 28 mars 2007

Ellen glassar (för första gången i år)

JAG HATAR VÅR SVENSKAUPPGIFT!
Fantasy är det värsta, jobbigaste och mest uppfuckade skrivarämnet i hela hela världen.
Jag. kommer. inte. framåt.
Istället spelar jag
det här spelet om och om igen. Varför ska det vara så beroendeframkallande?
Idag har jag vandrat runt (utan jacka och kavaj!) i stan med Hanna ett tag. Jag åt glass för första gången i år. Vi satte oss i Trädgår'n och pratade på en lite väl kall parkbänk. Vi har inte setts sen... vinterlovet, så det var ett tag sen.

Igår var jag med Elin i stan för att intervjua människor i klädaffärer om vårens mode, eftersom vi ska göra en artikel med valfritt ämne till Webba (och eftersom vi har inte superbra fantasi).
Och jag fattar inte. Om man säger att det tar högst en minut och de går med på det, då kan man väl i alla fall försöka anstränga sig och vara någorlunda trevlig? Man måste inte vara snorkig och uppnosig bara för att man råkar jobba på MQ.

Dessutom hade tre av fyra ingen koll alls på modet. Tjejen på MQ var mest "Eeeeh... *tittar åt höger*...grått är ju väldigt inne och...*tittar åt vänster*... pastellfärger är väl också stort...som varje vår...".
Skaffa er en modetidning, herregud!
Jaja, nu är det avklarat i alla fall. Vi skickade iväg ett mail till Ebba von Sydow också och på hoppas att hon svarar.
Det kommer hon inte göra.

Nu ska jag skriva svenska (spela spel).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men duuu, jävligt dålig stil å länka till d där spelet =P..Nu e ju jag också fast XD

god_knows sa...

Shit. Jag är oxå fast nu. Bajs på dej Ellen. Jag hör detta i mitt huvud:
Boing boing Boiboing hurra hurra Boing

Från Alice

Anonym sa...

GAAH ellen!! berorendeframkallande spel :P haha puss <3

Anonym sa...

Detdär spelet var sjukt bisarrt och hrymt beroendeframkallande. Jag tror jag var duktig på det. Men jag ska inte spela igen för jag kommer aldrig kunna sluta-

Lillasyster Ellen sa...

HAHAHA xD. Alla har verkligen fastnat i det! Till och med du, Tintin. You are sick, baby ;)