måndag 26 mars 2007

Ellen måndagsspelar

Jag är originell och påpekar att det är vår.

Det är vår!

Verkar det inte som att alla blir lite gladare på våren? Jag blir det i vilket fall. Idag gick jag till orkestern istället för att cykla, bara för att kunna gå och lyssna på musik ett tag utan jacka (tyvärr var mina lurar paj, så lyckan blev inte fullständig, men fortfarande är det tanken som räknas).
Jag tror dessutom att jag har börjat gilla min orkester mer än vad jag gjorde förut. Kanske för att alla är så glada när det är vår. Eller för att jag är det... (orkestern är faktiskt inte geeky som det låter). Hoppas vi får åka på den där jäkla RUM-festivalen nudå. Första lägret ever för mig, och poliskår-Lisa får inte följa med nästa år, så det måste hända nu.

Imorgon ska jag hjälpa poliskår-Lisa att spendera hennes pengar. Sweet. Jag kanske tvingar henne bjuda mig på mat. Bara för att jag går med på att vara sällskap liksom.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen. Svejs.

5 kommentarer:

Kajsa Så Klart sa...

Hejja Ellens Orkester. Haha. hoppas ni åker till lägret så vi slipper dej ett tag, neejjdå, ;);) hah. ^^

Skulle du kunna överföra dina skrivkunskaper till mig? Skriver ju så konstigt oo oformulerat. ohh. Kyss Haj ;)

Sisyfos the pusherman sa...

Orkester är inte mesigt. Bara om man spelar nåt mesigt instrument. Där är ju du safe iaf. Saxofon är coolt.

Våren är skön här i Odense också, 15 grader i skuggan och inte ett moln på himlen. Jag och Valeria satt ute och pluggade idag. Får se om det sätter sig nån färg :-).

Kram!
/storebror 2

Anonym sa...

Snart bär det av till arbetsförmedlingen för min del! Oh vad roligt det ska bli!(eller inte)

Men vi får spendera pengarna nu under påsklovet istället, de ska försvinna snabbt som ögat.
Och jag slår ihjäl den som inte låter oss åka till RUM - sista lägret innan jag säger adjö till alla töntar som jag har tröttnat på.(inte dig och jenni såklart!)

Anonym sa...

du snodde min dagbokstitel^^
jaja, sånt får man tåla.

Lillasyster Ellen sa...

Jag vet. Jag tycker det var fint :). Och det var meningen att du inte skule se det... men ändå.