lördag 17 mars 2007

Ellen pressar våren

Idag har jag försökt pressa fram våren genom att gå med mina manchesterbyxor (för fjärde dagen i rad), nya skorna och kavaj. Utan både mössa och vantar.
Okej, det var i och för sig sol ute, men det var bara 7 grader varmt samtidigt som det typ blåste orkanmycket. (Och nu har jag skavsår bara för att jag hade de där skorna).
Men kommer inte våren till en så får man försöka göra så att den gör det.
Träffat Alice för första gången på väldigt länge, tyvärr skulle hon iväg tidigt så jag fick åka hem tidigt. Är trött idag också.
Idag har jag ätit en extra stor chokladkaka och en chipspåse. Vad är det med mig? Jag gör typ uppror mot mig själv bara för att jag vill äta nyttigt. Gud. Måste skärpa mig, verkligen.
Ja, imorgon ska jag jogga igen. Eftersom det är tredje gången med jämna mellanrum så kan man säga att det blivit en vana (ja, jag har blivit lite väl inspirerad av Special K-flingpaketets baksida).

Nu ska jag fortsätta knarka Marit Bergman. Hejsvejs.

Inga kommentarer: