lördag 17 mars 2007

Ellens sommarbild


Ja, jag vill ha sommar. Nu.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den där känner jag igen :-)

Jag är mammaledigledig den här helgen och har fått äta chips ostörd vilket innebär att jag käkat upp en halv påse dillchips alldeles själv. Fy på mig.

god_knows sa...

naaaw... vad sööt hon är.

olle sa...

Söt bild :D , Vem är det? :P .. Visste du att jag hade en blogg?
Älskar din bloggadress xD
Puss o Kram, checka jättegärna in min lille blogg, har inte fått en enda kommentar xP // Olivia, från Alice sida..

Lillasyster Ellen sa...

Det är Signe, min brorsdotter :). Jag har tittat på din blogg nu, ska länka den också. Puss!

Anonym sa...

signe är min lilla gris! jag blir alldeles varm i hjärtat och i ögonen och tjock i halsen när jag ser bilder på henne. jag träffade henne i helgen. när hon tappade en legobit eller lite mat på golvet sa hon "tappaner". det är en tvåordsmening!

olle sa...

Okai:] Tackis:oO, Pussipussi