måndag 19 mars 2007

Ellen saxofonar again

Mitt huvud är helt fullproppat med alla melodilösa stämmor efter konserten i Högsbo kyrka. Den här gången var det inte i ett industriområde, utan något så enkelt som en fyrkantig cementklump, lika enformig på insidan som på utsidan.
Och hallå, varför i helskotta var King Kong allas favorit? King Kong, låten som är den segaste någonsin, med konstiga långa toner och än en gång, en melodi som inte finns? Vackert och spännande var det någon som sade.
Not so spännande att spela, kan jag avslöja.
Och än en gång har jag skavsår.
Men. Det var kul. Faktiskt.
(Jag har ätit fyra bananer på tre dagar)

Har halvångest inför allt skolarbetet. Kommer inte hinna göra något imorgon, så jag får spurta på onsdag.
Well, nu ska jag göra te. Hejsvejs.

7 kommentarer:

Kajsa Så Klart sa...

Heeej, du hinner. Ta de lugnt, jag har MKT att ändra så vi är nog på samma nivå. Haha . Kyss Haj ;)

Alice&Ella sa...

Men du har väl ätit något mer än bananer de senaste tre dagarna?

Lisa sa...

Visste du att det är lika mycket kalorier i en banan som det är i ett halvt wienerbröd? Med andra ord hade du kunnat äta två wienerbröd på det här tre dagarna istället. Och wienerbröd är ju sååå mycket godare. ;-)

Anonym sa...

haha låter inte så kul vet hur de känns spelade ju blockflöjt innan de typ va yxfajt utanför min flöjtskola:P de va så sjukt tråkit att ha konserter!

Lillasyster Ellen sa...

Alice&ella: Ja, det har jag givetvis gjort, jag säger det bara för att det är onormalt av mig att äta så många bananer.
Lisa: Hahah, tänk på alla vitaminer som finns i bananer då ;)
Mimmi: Hade de yxfajt!? Läskigt. Men min konsert var kul faktiskt :), sådeså.

olle sa...

I ett Wienerbröd är det lika mycket fett som i en Halv Pizza!! Vet detta! :P

Lillasyster Ellen sa...

Alltså skulle jag kunnat äta en hel pizza istället för de två wienerbröden -.-. Varför försöker jag ens äta frukt?