tisdag 20 mars 2007

Ellen shoppar

Idag är det den 20:de.

20:de = pengar.
Pengar = shopping. Ehm.
Shopping = för stora solglasögon från H&M för 60 spänn.
Jag har behövt pilotisar länge, eller...jag har velat ha pilotisar länge, så det var på tiden att jag köpte ett par.
Men eftersom det var jag som köpte dem behövde det naturligtvis vara något fel på dem. Direkt efter jag köpt dem märkte jag att bågarna/vaddetnuheter var för långa, så de stack ut långt bakom öronen. Jaja, fina var de.
Jag har dessutom lagt undan ett par baggybyxor på JC!
Hallå, alla som känner mig vet hur mycket jag har tjatat om att jag vill ha det.
Min drömoutfit har länge varit mörka baggybyxor, vita converse, vitt tajt linne, adidaströja, skinnjacka, grå halsduk och vit mössa.
Åhgud, jag går under av ha-begär.
Well, jag kan också berätta att min följeslagare på stan var Lisa. Hon fyndade tre par strumpor, men ville ha en vårjacka.
Vi tjuvtog en bild i provrummet på kläder jag blev förälskad i på Topshop (med mobilen, så det är inte en jättebra bild).
Halsbandet är något av det finaste jag sett, verkligen. Fast det borde varit lite längre. Tröjan är fabulous och kostar typ...550 kr.


Och här är mina nya glasögon. De är snyggare än vad jag är på den bilden, tyvärr.

Om mamma låter mig köpa de där byxorna lovar jag att visa bilder. Eller bara gå runt med de i två veckor i rad och visa er alla hur vackra de är. Haha.

2 kommentarer:

olle sa...

Gud vad söta Kläder!! Både toppen och Halsbandet... Jag var också Där idag:) Med Alva o Alice.. Kram

Anonym sa...

snygg tröja och halsband!me want it toast Ellen!:P