lördag 10 mars 2007

Ellen shoppar (not)

Herregud. Mina presenter till Kajsa och Mimmi har hittats. I min väska. Of course.
De låg i en tillknycklad påse som såg läskigt tom ut och som bara låg där. Alltså skulle jag inte behövt panikbaka i måndags.

Efter en lång, bluddrig och konstig föreläsning av låtsasläraren Hülya om mobbning slutade jag skolan (det var stor
David Brent/The Office
-faktor på hela lektionen, eftersom hon om och om igen sade hur snäll hon var som kliade elever hon inte kände i håret i korridoren och frågade hur de mådde och visade att hon verkligen såg dem).
Jag roade mig med att hämta ut min legitimation (jag är såååå vuxen) och sedan träffa Alva resten av dagen.
Jag har dessutom köpt
Försvarets hudsalva! Det är värsta stora steget. Visste ni att man kan steka i det? Och att man kan valla skidor med det? Enligt Apoteket själva i alla fall.
Snacka om praktisk hudsalva.

Har orkat lägga in låtar på mitt hatobjekt mp3-spelaren. The Arcade Fire är den nya förälskelsen. Otroligt bra indierock som antagligen låter som allt annat jag lyssnar på. Men ändå. Jag gillar det.

Imorgon ska jag jogga med Jenni igen är det bestämt. Jag förstår fortfarande inte varför jag utsätter mig för sånt frivilligt. Idag har jag frossat i godis och rostat majs, det är inte ens lönt att försöka bränna bort det. Min mage mår inte särskilt bra och jag känner bara att jag kommer drömma om att en jätte-turkisk peppar kommer och äter upp mig. Jag tror jag måste sova med min försvarssalva i fall att.

3 kommentarer:

Anonym sa...

faan va smart du e Ellen:P haha men tacj för rpesenterna dom var goa;P

Lillasyster Ellen sa...

Haha, bra det i alla fall :). Jag hoppas du ätit upp muffinsen nu, annars är det lite misstänkt.
Kul på Koster? Jag ska just hälla lite varmt vatten över mig.
Puss!

god_knows sa...

VI måste hitta på nått snart igen!!
Längter jätte mycket efter dig!!
puss å kram//Alva
P.S
Guddd, vilken hemsk film vi såg.Blev värsta depp av den!