torsdag 8 mars 2007

Ellen behöver sova


Ondska.
Eftersom våra onda lärare inte gav oss sovmorgon idag trots att vi var med skolan i 16 timmar igår så var jag så sjukligt trött imorse att jag starkt övervägde att skippa första lektionen. Mina onda föräldrar lät mig inte göra det så jag gick upp och fastän jag redan var försenad var jag tvungen att duscha bort gårdagen.
Jag hann därför inte äta frukost, vilket gör att hela min dag blir helt uppochnervänd och att jag inte kan koncentrera mig och bara tänka på att jag är så hungrig.

När jag kommer till skolan är den första kommentaren jag får "Ellen, du ser verkligen...försovd ut". Och jag får då veta att den första engelskalektionen är inställd efter ett missförstånd av lärarna. Skit och fan och helvete också.
Vi fick i alla fall gå tidigare för att en vattenläcka i skolan gjorde att man inte kunde gå på toa, och eftersom alla plötsligt blev väääldigt kissnödiga så fick vi gå hem.

Har tröstätit kladdkakssmet som var äcklig. Äggen var visst slut. Mår så otroligt dåligt och hela min kropp säger att jag inte orkar dansa ikväll.
Jaja, Du är vad du äter går i alla fall idag. Idol-Ville saves my day.

Idag är det Internationella kvinnodagen fick jag veta av Ivar. Man borde onekligen uttnyttja det på något sätt. Det är ju en väldigt viktig dag.
*Ringer pappa och ber honom köpa godis*

Inga kommentarer: