onsdag 21 mars 2007

Ellen överväger

Byxorna... eller inte byxorna?
Jag har de nu. På mig. Vackra Lee-byxorna jag trålat efter så himla länge.
Så vad är problemet? Jo, jag råkade ju märka (med lite hjälp av mamma) att de buktar ut jäkligt mycket i grenen, eftersom de är ett par tajta killbyxor i stor modell.
Okej, de är skitsnygga liksom, förutom att det ser ut som att jag är kille. (Byxorna är alltså felfria bakifrån).


Så, vad tycks? Är de så snygga att de överväger utbuktningen (som för övrigt inte syns så mycket på bilden)?
Hoppas de är. Hoppas.

6 kommentarer:

Olle Wall sa...

ÄH, de va ju snygga :D Skit i att de ser ut som du har något däer fram ;)

Anonym sa...

Hur snygga byxor som helt darling! Du är jättesööööt i dem!

Anonym sa...

Å! Värsta snygga ju..ge mig =P Måste genast ge mig ut å leta efter några liknande =O

Lillasyster Ellen sa...

Tack alla tre! Jag har behållt de, det blev så. Och jag tror inte jag ångrar det alls faktiskt. (Lisa och Daniela, promise ni får se de på måndag ;) )

Anonym sa...

haha de syns ju knappt å byxorna e ju as coola:D

Anonym sa...

dom e lika fina som dom va i affären :D wiie puss och kram på ellen <3