söndag 25 mars 2007

Ellen fikar

Gud, nu är jag hemma och är shissetrött.
Min dag har sett ut på följande sätt:
Jag vaknar. Pratar i telefon med många (jag ringer alla förutom Kajsa, som ringde för att få tips om bloggen). Jag har inget att göra fram till 16.00, så jag ringer Johanna och pratar länge. Samtidigt ringer en Carina från Jerkstrands (jag trodde från början att det var någon som tjuvringde till mig, så jag lyssnade först inte på vad hon sade. Jag övervägde att skrika "skaffa dig ett liv", men jag bestämde mig för att spela med. Tur var väl det.) och säger att praoen är inställd! Bara för att hon pratat med sin jävla chef som tyckte vi var för unga.
För unga för vad? Äta kanelbullar?

Jaja, vid lite över fyra möter jag upp Kajsa, hennes kusin Carolina, Jens och Olle på Kungsportsplatsen för att fika. Vilket vi gjorde, på Frank's as normal.
Vi pratade litegranna, skrattade litegranna och hade litegranna trevligt, och sedan åkte vi hem.
Eller, Jens och Olle försvann, och jag, Kajsa och Carolina åkte hem till Kajsa.
Vi åt godis, åt mat, tittade i Kajsas garderob, tittade på film, pratade, skrattade och blev sedan rastlösa och gick ut.
Alltså seriöst, jag har aldrig sett så många grodor som jag gjorde då! Fem jäkla stycken, liksom. Och vi tog kort på typ alla, och vid typ lite över tolv så kom pappa och råkade köra över den vi tog kort på precis.
Not so nice. Men tyvärr skitkul.

Det har varit en riktigt lyckad dag. Kulish att träffa Carolina också (skaffa blogg, förfan).
Nu måste jag verkligen sova ordentligt. Godnatt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, de va allt mycket litegranna där :)

Agnes sa...

Vad är det här med ish-ändelserna du lagt dig till med, lillasyster?

Lillasyster Ellen sa...

Skyll på Olivia!

Anonym sa...

ELLEN! KROSSADE GRODOR ÄR INTE (betoning på inte men nu hade jag redan caps så det blir typ fel) KUL!!!
Jag som ska bli vegan och allt.
HA LITE RESPEKT!!!
Öhmn, jo, jag är still sjuk.

god_knows sa...

Aj Fan. Fy fan. Stackars grodjävelstackare.

StarShip sa...

Låter som att denna dag har varit bra! :)
Stackars groda! =|
Den hade i alla fall sina sista minuter "In Fame" när ni tog en massa kort på den! =P