torsdag 3 maj 2007

Ellen har träningsvärk

Jäklar vad det painar i ryggen just nu. Eller typ över höftbenen... och runt skulderbladen.
Varför?
Nej, inte är det för att jag nyss dansat. Och inte för att jag joggat flera kilometer (som jag inte gjort). Min träningsvärk beror på maskrosuppgrävning. Jag hatar att det låter så mesigt! Vad är det med mig och mes-träningsvärkar?
Jag kan aldrig få värk av något vettigt ju.
En gång per år så rensar jag bort alla maskrosor från vår tomt, och får en krona styck för detta.
Jag är för tillfället 70 kronor rikare! Det räcker till nästan vad som helst!
I will get rich someday.

Jag har ätit två middagar idag. Ska snart äta lite till eftersom jag är så cp-hungrig. Jag gillar inte min magsäck.

Och idag fick jag ett utbrott på syslöjden för att jag trodde att min symaskin hade kollapsat, men i själva verket hade jag satt UNDERTRÅDEN åt FEL HÅLL för den ska vara åt KLOCKANS HÅLL. När jag hade vänt på undertrådsjäveln så gick det att sy, så jag sydde på båda sidorna av min halva nessecär, och inser att jag sytt på FEL SIDA för man ska sy på AVIGSIDAN och inte RÄTSIDAN.
Jag är bra på att sy, my ass. Jag får nervösa sammanbrott på varje syslödjslektion. Och vår vikarie som heter Anna men som ser ut som en Ingerborg och som skelar gör inte hela saken bättre. När man pratar med henne vet man inte precis var man ska titta.
Jag brukar kolla på hennes näsa.

Jaja, det var allt. (jag börjar påminna om den där människan i Djävulen bär Prada... var det inte hon som alltid säger så?)

4 kommentarer:

StarShip sa...

HAHA, Ingerborg! Hmm.. om man inte vet vart man ska titta när man pratar med henne... Kan man ju kolla på näsan jaa! x'D

Anonym sa...

Haha, du snackar om Farmor! :P:P
Jag visste inte ens att hon hette Anna ^^

Anonym sa...

anna rrrrramero:P och jag brukar kolla ner i marken eller typ bakom henne

Anonym sa...

haha vilken fashion core bild du har:P
Ellen most be Emo