lördag 5 maj 2007

Ellen bohemar sig

Jag tycker jag har varit ganska bohemisk de senaste dagarna.
Idag på stan hade jag mammas gamla halsduk, gummistövlar, basker och rött läppstift (läppstift låter helt miffo. Säg det tio gånger för er själva liksom). Vackert. Jag känner mig lite lilltantig med läppstift dock. Hoppas jag vänjer mig.
Och sedan satt jag och Jenni och åt kravbananer och släta bullar och Loka på Lejontrappan. Kan det bli bohemiskare?
Jag har ett stort blåmärke mitt på höger hand, efter maskrosuppgrävningen. Ni förstår inte hur jag sliter för att få upp de där rötterna!

Imorgon ska jag se Spiderman 3! Jag har inte sett de två första filmerna, men det löser sig. Det ska bli kul faktiskt. Sedan kanske jag åker iväg till Elin. Om det nu blir så.

Jag är sjukt trött, jag försökte läsa förut idag (i en bok för första gången på flera månader) och det slutade med att jag somnade efter fem minuter på soffan. Ja, jag behöver min skönhetssömn nu. Godnatt!

9 kommentarer:

olle sa...

Du var jättesöt i det du hade på dig idag! ^.^

olle sa...

Och det låter mysigt. de du ska göra.

god_knows sa...

Viiilkla kan ha fått dej att äta kravbananer????

Anonym sa...

Du är jätte fin i röttläpstift även om de låter tantigt så ser de inte ut så:P

Agnes sa...

Du är en snygg och begåvad lillasyster. Tur för dig. Älskade.

Anonym sa...

snygg och begåvad lillasyster med snygg och begåvad storasyster : l /emomil

Anonym sa...

*läppstift läppstift läppsift läffspift lättsvipft lätfdspist läppstift läppsrigft läppstiftp läpstiff...* hahah JA det låter rätt miffo ;D men det är säkert fint. På dig.

Anonym sa...

Alltså. Ellen. Du är SNORHET i nya håret. Jag får mindrevärdeskomplex här. Jag ska ju vara din äldre 6ksy-azz kompis. nu kkänner jag mig bara...grå :/

Lillasyster Ellen sa...

HAHAHAHHAHAHA, jag får svåra kramper i magen.
Men. Olivia. Du är snyggare än mig. Inse fakta. Men tack ändå. Jag gillar dig när du säger så.
Och Andrea, JA, jag vet!
Tack Olivia och ALICE, jag åt kravbananer före dig! Vem är det som har ekologisk ketchup hemma!? VA?