tisdag 22 maj 2007

ELLEN ÅKER UTOMLANDS


Jag ska till ett varmt land HEJ!!
Jag tillåter mig själv att göra smileysar i bloggen - här:

:DxD:D:D:P:D:D:)^^xD:D:D^^(:xP

JAG SKA TILL KROATIEN!!! OM 14 FUCKING DAGAR! Det är helt SJUKT. Jag har inte varit utomlands (om man räknar bort Danmark och Tyskland, vilket man gör) sen jag var 9 år! Och om 14 dagar flyger jag. Min mage är lite lagom i uppror. Jag tror jag är så glad att jag typ smäller av.

Det är alltså jag och mamma som ska fly tillsammans till den gamla staden
Dubrovnik. Området vi ska bo i heter Babin Kuk (som jag har skrattat mig fördärvad åt), och vi bor på ett FYRSTJÄRNIGT hotell! Jag har aldrig bott på ett sånt stort hotell förut. Det ingår frukostbuffé, och vi ska åka på båttur någonstans. Det är tydligen jättehistoriskt och fint där, men det finns inga sandstränder.
Och det näst bästa med allt är att jag får handla kläder innan! Och en ny bikini. MINA HÄNDER VILL GÖRA SMILEYSAR HELA TIDEN BARA FÖR JAG ÄR SÅ GLAD!

AAAAAAAH.

4 kommentarer:

Alice&Ella sa...

Grattis!
Den 19 juni åker jag till Italien! Ser fram emot det...

//alice

Agnes sa...

Gud vad kul! Jag och Emil tänkte åka till Kroatien i augusti. Han är lite putt för att ni snodde vår grej ;)

Sisyfos the pusherman sa...

...fast ni härmar ändå i slutändan mig och Valeria. Vi reste runt i Kroatien under vår tågluff sommaren 2004. Dubrovnik är jättevackert. Se till att bada vid det sönderbombade hotellet. Ett post-traumatiskt bad man inte tackar nej till. Hoppas ni får det lika kul som vi hade det!

StarShip sa...

Härligt, Härligt! Du får sola lite åt mig! :)

Och jag skall till London! Vi har bestämmt det nu, Så vi skall börja spara nu, för vi skall ju till Danmark i sommar! :)

<33 puss