måndag 28 maj 2007

Ellen sover för lite

Mina ögon liksom

gör ont.

Och jag härmar någon och byter rad där meningen egentligen ska sitta ihop. Jag är o-originell och jag snor allt smart jag säger. Jag sätter in det halvsnyggt någonstans bara. Det är inte mina ord från början typ.

...Fast det behöver ju ingen annan få veta.

Jag har skolarbete och jag har en dator och datorn gick visst före den här gången också. Jag har sovit typ tre timmar i natt (rejäl överdrift whatever) och mina ögon gör fortfarande ont. Hej och hå nu ska jag vara duktig. Trots att jag ätit massor av underbar och ljuvlig choklad idag. Jag ångrar det nästan inte.
Och lite by the way så HATAR jag lunarstorm över allt annat. Och jag erkänner härmed att jag är så gammaldags att jag säger lunarstorm och inte lunar och att jag också startade en hatklubb mot Efterfesten för två minuter sedan.

Jag skyller på för lite sömn.

Godnatt.

2 kommentarer:

Alice&Ella sa...

Lunarstorm är så B, så tråkigt... Men jag har ändå konto där, har tillochmed betalat 15 kronor till dem... Bajs på mig.

//alice

Anonym sa...

byta rad

äger

en smula^^