söndag 8 juli 2007

Ellen träffar Andrea

Surprise.

Idag ska jag träffa Andrea. Yes I will. Eller. I praktiken har vi redan träffats, men det var av en sjuk slump i Haga, då båda Oliviorna var med dessutom. Men idag ska vi träffas. Och dricka te.
Jenni fyller dessutom 14 idag, så nu ska jag åka och hälsa på henne innan. Hon har köpt en adidaströja, så jag ska titta.

Sedan åker Olivia imorgon, tillbaka till Uppsala. Hon ska försöka flytta till Göteborg till hösten. Börja på Shillerska och bo i kollektiv. Vi har varit och satt upp bostadssökande-lapp på Hagabion, jag hoppas innerligt på att det ska funka. Vi har suttit och sökt på stora oljetankar, köl och vrak i två dagar. Så sjukt jävla läskigt, jag har sparat ner de allra vidrigaste bilderna. Jag ska visa snart.

Idag kommer mina päron hem också. Och jag får träffa Agnes. Men sol kan det tamejtusan inte vara ute. Det har tydligen varit minst sol i Göteborg i hela Sverige den senaste månaden.
Jaja. Jag mår bra - ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du har haft en bra sommar sötnos! Snart börjar vi igen - yey!

Men SNÄLLA - avråd din kompis att inte välja Schillerska om hon inte vill dö - trust me:P

StarShip sa...

Jag haaaaaaatar förlista skepp och djupa vatten jag inte vet något om. Jag dör av blotta tanken!!

Lillasyster Ellen sa...

JAG MED KAN JAG FAKTISKT GANSKA MYCKET SÄGA. dör som fan helt ärligt. skitläskigt.