lördag 7 juli 2007

Det vägrar funka att skriva rubrik. Fan. Men. Ja. Ellen nostalgiar i alla fall.


Jag vet, jag har försummat bloggen alldeles för mycket. Förlåt, kära läsare! Om det är någon som inte misst hoppet fullkomligt så läser ni det här.
Jag inser nu också att jag aldrig visade bilder från Kroatien, och nu är det liiite för sent. Olivia står i köket nu också och tittar på sin nya tekanna, så jag måste skynda mig.
Jag fick dock plötsligt en nostalgichock och var tvungen att titta på bilderna igen, och är nu bara tvungen att lägga upp de här två bilderna, från när jag och mamma åkte ut från Dubrovnik och utforskade Kroatien, på en moppe.



De där hjälmarna alltså, har aldrig sett något mer osmickrande (mamma är snygg i den dock). Jaja, nu ska jag kolla på Olivias nyklippta lugg. Hejsvej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har inte gett upp att läsa din blogg!

Anonym sa...

åh, hej snyggingar ;)

Lillasyster Ellen sa...

det är bra kämpat, mimmi. fortsätt så.