onsdag 8 augusti 2007

Ellen

Humörsvängningar i mitt hjärta.

Den där människan som någon dag för längelänge sedan uppfann att man var tvungen att ändra humör 14 000 gånger per dag skulle jag vilja skaka hand med. Verkligen.

Jag blir så avgrundsledsen då och då. Jag tror till och med att det kan bero på en enda person -vilket är helt vrickat - eftersom den personen inte har gjort ett dyft. Sedan är jag på tipptopphumör och livet leker och jag är bra och du är underbar och solen LYSER. Och detta bara på grund av en person. Som inte lyft ett finger.

Detta är inte ens en dåligt döljd kärleksförklaring. Det handlar inte om det. Jag vet inte riktigt vad det handlar om helt jävla ärligt. Jag är bara så... trött.
Och varför känns det som att jag har skrivit ett identiskt inlägg för ett tag sedan?

Den där människan som någon dag för längelänge sedan uppfann att man var tvungen att ändra humör 14 000 gånger per dag kan ta sina humörsvängningar och stoppa upp i röven tycker jag.
Godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:'( förstår hur du känner dej:/ hoppas bara inte jag gör att du mår dåligt för de vill jag inte!<3

Lillasyster Ellen sa...

haha, men nej, det är väl klart det inte är du :). vi kan prata mer om det här sen... eller så gör vi inte det :P. du får gärna komma snart. puss <3