lördag 8 september 2007

Ellen går på Liseberg


Efter det här sommarlovet har min blogg varit lite halvdöd. Minst sagt.
Men så var det någon som tydligen tyckte om min blogg. Och som fortfarande läser den. Så jag tänkte att ja - kanske skulle jag ta mig i kragen och börja igen.


Igår var jag på Liseberg och tittade på Håkan Hellström, så nu vet alla som inte visste det innan det.

Det var mycket människor och folk stod och piskade sina dreadlocks i ansiktet på mig, och dessutom så verkade det som att alla rökare på hela Liseberg ville göra livet lite surare för mig, så att alla ställde sig i en ring runt mig och blåste rök rakt på oss.
Men annars var det helt bra.

Jag träffade Tintin och Alice och dem gillar vi - alla som inte visste det heller vet det nu. Jag skrek och skrattade och grät och var glad.
Tyvärr har jag olidligt ont i halsen och varje gång jag nyser tror jag att den ska gå sönder. Dessutom är jag ensam i huset och har sagt hejdå till två av de bästa människorna i världen och jag är ganska sjuk och dricker te.


Jag hoppas alla mår bra.

Snart ska jag köpa en kalender och ordna upp mitt liv lite.
Dessutom vill jag ha ett par hörlurar och två par kinaskor.
Godnatt.

PS.
Om ni träffar mig snart får ni påminna mig att visa en inspelning på min mobil. Ni kommer dö. Den är så fin.

PSS. Jag vet att PS i en blogg är det värsta som finns. Förlåt om jag gjorde någon besviken med detta. Godnatt igen!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Wie :) håkan ! ja träffade dej :D:D tyvärr blev allt inte särskilt bra sen ändå men det var bra ändå :P puss å kram <3

Lillasyster Ellen sa...

Nejj, varför intE? :/
Jaa, vi sågs. Det var fint :D

Anonym sa...

bara för att vara surtant och knowitall:
ett andra ps heter pps
post post scriptum
så det så

Lillasyster Ellen sa...

PSSS. Olivia är dum och jag är sjuk.

Anonym sa...

åh det är så respektlöst att röka i en folksamling 17 tusen personer...

Lillasyster Ellen sa...

Alice vega? Vem Alice xD?
Och JA, fyfan vad respektlöst.

Anonym sa...

Jag var oxå där. Synd att vi inte sågs.

// Alice ERICSON (inte alice vega, ,vem detta nu är...)

Anonym sa...

"folk stod och piskade sina dreadlocks i ansiktet på mig"

Hahaha, klockrent. Been there.

Anonym sa...

jag blev sjuk :( men de va skoj ändå :P <3

olle sa...

ui, jag med var där. . . vart stod ni/du? Jag, Alice, Angelica & Irma trängde oss fram till första staketet längst bort från scenen..
Men det var en mysig stämning i luften!

Pussipuss

Anonym sa...

jag ville leva.

Anonym sa...

inte inspelningen. ingen inspelning - nejnej.