måndag 10 september 2007

Ellen... ATJOO (att stava att man nyser är bland det svåraste som finns.)

Jag nyser på allt och alla och nyste nyss på tangenterna. Igen.
Är typ sjuk och har varit hemma från skolan och har gjort så lite som ingenting idag.
Elin, Kajsa och Mimmi kom och invaderade mitt hus för att överraskningsträna på vår NO-redovisning, annars har det varit jättedött.
Jens Lekman var på Bengans idag och jag var inte där. Det skär i hjärtat.
Jag och Jenni avgår från orkestern i en termin också. Nu är det officiellt.
Snart ska jag nysa lite på Top Model.

Hälsa på mig någon gång!
Och Alva. Om du läser det här ska vi ses snart.
Och ni som har mage att inte ringa mig på ett halvår eller något, härmed är ni jättetvingade att ringa!

Puss.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska ni avgå en termin? För mycket att göra i skolan?

Lillasyster Ellen sa...

jamen typ. och för att vi inte gillar orkestern! och lisa, du måste skriva vilken lisa du är eftersom jag känner flera xD

Anonym sa...

Men kom igen! Du måste ju veta vem jag är, jag går faktiskt i orkestern annars.xD Annars hade jag inte frågat.xD

Men! Jag kommer sakna eeeeer - kom tillbaka!

Lillasyster Ellen sa...

meeeen,den gamla lisa GICK ju i orkestern :P