måndag 12 mars 2007

Ellens dagens uttalande

Jag: Fattar ni att jag har joggat regelbundet två gånger i rad nu? Det är typ rekord.
Mimmi: Alltså Ellen. Jag har joggat två gånger i hela mitt liv, och båda gångerna har slutat med att jag ätit.
Kajsa: Vadå? Har du kommit hem och ätit massor av kakor och sånt?
Mimmi: Jag har inte ens hunnit hem. Första gången sprang jag 100 meter, sedan fick jag håll och åt knäckemackorna jag hade med mig och sen gick jag hem. Andra gången hittade jag en kiosk och köpte godis och sen gick jag hem. Jag gillar inte att jogga.

5 kommentarer:

Sisyfos the pusherman sa...

Haha, det var det svåraste fallet av martyr-sjukan jag hört om i joggingväg.

god_knows sa...

Alva har aldrig joggat i hela sitt liv, vet knappt vad det är, haha.

Alice = expert (not)

maybeee kind of..

Anonym sa...

Hahaah, mimmi is the shit.com :D

Anonym sa...

haha:P så kan de gå när jag försöker vara nyttig!

Anonym sa...

Naaaw! Mimmi är så sööt ^^