tisdag 13 mars 2007

Ellen shoppar (på riktigt)




Jag har köpt SKOR! Och byxor! Helt fantastic. Jag har inte köpt byxor eller skor på ungefär 4 år, och äntligen har jag investerat i ett par blåa manchester-Cheap Monday och ett par svarta, spetsiga skor som jag ska använda som helgskor och finskor (eftersom de är sjukt obekväma).
Kajsa hade redan köpt skorna i vitt så har jag lovat att inte komma till skolan i mina, vilket egentligen är lika bra eftersom jag inte kan gå i dem.

Mina fötter ser dock ut som att de är 40 cm långa, särskilt om man matchar med stuprör (vilket är de enda byxor jag har).
Jaja, just nu är jag bara överlycklig över att jag äntligen köpt det. Jag känner bara för att pussa på mina skor nu. Hih.

Pappa har kameran, så jag har fått ta kort med min mobilkamera, vilket inte gör skorna särskilt rättvisa. Men ni kanske ser... konturerna i alla fall? Ingen klack heller, vilket gör de ännu bättre.

Jag har desstuom köpt ett vanligt svart diadem (lite omväxling, eftersom jag bara har prickiga diadem) och hårtofsar. I'm glad liksom.

5 kommentarer:

StarShip sa...

Underbart! <3

god_knows sa...

ååh, så fiint ellen... Jag hatar när skor ser stora ut, men byt dem ändå, eftersom att du inte kommer använda dem jätteofta...

Anonym sa...

Oh vad fina gumman! Perfekt!

Anonym sa...

skulle aldrig köpa skor som inte är sköna. hur fåfäng får man bli?

Anonym sa...

nice!
hoppas jag akn spara ihop pengar o shoppa loss en dag! måste börja spara... :/