onsdag 14 mars 2007

Ellen gör ingenting

Töjtöjtöj. Mina tår är blåa vid det här laget. Töj som fan.

Jag behöver äta. Jag vill inte ha gårdagens broccolisoppa. Jag vill ha sushin som mamma och pappa åt utan mig.
Jag vill prata med Olivia. Är i stort behov av det just nu. Men det går inte.

Imorgon ska Jenni till min skola är det bestämt. Hon måste ha en besök-skylt på sig om hon ska få vara där, vilket är ganska sjukt fånigt. Jag är nervös inför det, eftersom vår klass kan vara fruktansvärt jobbig om den bara anstränger sig lite. Hoppas inte Jenni kollapsar eller något. Hoppas.

3 kommentarer:

Sisyfos the pusherman sa...

Kanske hon också borde ha en blå hatt och något slags stjärna på tröjan. Bara så att alla vet att hon är en utböling.

Lillasyster Ellen sa...

Hahahaha. Vi slapp besöksskylten den här gången i alla fall ;).

Anonym sa...

klart hon inte kollapsar..
det var mysigt tycker jag iallafall:D
haha hon slapp ju ha en "besöksskylt" haha