tisdag 3 april 2007

Ellen åker rollerblades

Camilla goes emo. Erkänn hon är fin? Hon lyssnar trots allt på My Chemical Romance...

Är nästan precis hemkommen från Camilla nu. Det är nästan varmt ute (jag sade nästan) nu till och med.

Det har varit apmysigt today. Jag har till och med nästan varit nyttig. Förutom att vi bakade kladdkaka då. Vi började spontanåka rollerblades, och fortsatte i typ två timmar. Snacka om bra motion! Jag gillade att åka störtlopp nerför backar, trots att det gav mig dödsångest varje gång. Jag tänkte säkert fem gånger att det skulle vara ett ovärdigt sätt att dö på att åka in i ett träd med rullskridskor.
Camilla krockade med en brevlåda och jag råkade åka in i typ tio trädgårdar men annars åkte vi ganska felfritt. Efter massa prat och tittning på Freaky Friday (istället för att äta chips så gjorde vi morot-och gurkastavar att doppa i dipp, duktigt!) så cyklade jag hem.
Eftersom jag pratade med Jenni i telefon då tänkte jag mig inte för, försökte bromsa med fel hand och trillade ograciöst av cykeln. Suck.

Imorgon ska jag träffa poliskår-Lisa. Vi har planerat att promenada i stan och Slottskogen. Jag försöker verkligen pressa fram våren, och tydligen gör det framsteg!

8 kommentarer:

Om Sanna sa...

Guu va roligt ni måste a haft det :). jag kan inte åka rollerblades haha ;D. Men måste lära mig :P

Anonym sa...

Haha, shit va Camilla va snygg på bilden! XD

Kajsa Så Klart sa...

Vad heter Camilla i efternamn?

Anonym sa...

Svan.. :P

Kajsa Så Klart sa...

svahn faktiskt olle.

Anonym sa...

haha ja åkte me roller blades för några dar sen :D sån skön sommarkänsla över det! haha kände inte igen camilla först:P

god_knows sa...

det är läääskigt att åka rollerblades... men lite roligt ibland... Sista gången jag åkte var väl för typ 3 år sen eller nåt...
// alicee

Anonym sa...

haha :D
fan ellen att du tog en bild på mig... XD
haha men kul va det!
kanske kan göra om de nån dag :D