onsdag 30 maj 2007

Ellen visar bilder

Här är tre nya bilder jag tagit till fotoportfolion. Vet inte om jag ska använda de än, det är bara en som är säker.
Den nya närbilden is here. Jag och Elin.

Popbild or what? Jaja, den här är inte säker, vet inte vad jag ska ha den till ändå...

Den här är inte heller helt säker, det är lite för vanligt att ta kort på sitt öga, men jag tycker det är fint att man ser ådrorna och färgen i ögat så tydligt. Den skulle bli en fin extrem närbild.

6 dagar kvar

3 kommentarer:

olle sa...

Vad menar dou med att den inte är säker?... Ska du ha den "portfolion" här på bloggen?

Anonym sa...

Fettosnyggt. Fan, det påminner mig om att jag inte vet om jag får g i foto. Har gjort typ tre bilder.
Ouch.

Anonym sa...

du måste ha med dom bilderna dom e ju as snygga! din lilla alice kopia:P