torsdag 21 juni 2007

Ellen jublar

JENNI SKA TILL DJUPESUND! JENNI SKA TILL DJUPESUND! JENNI SKA TILL DJUPESUND!!!111ettettett
Vi ska beställa biljett nu liksom! Gud vad kul. I alla fall för mig, lite tveksamt för henne att få spendera 5 dagar i en skog mitt-i-ingenstans-men-typ-nära-Oskarshamn. Ellen Arpi och alla hennes släktmedlemmar önskar dig, Jenni, härmed välkommen till familjen.

Imorgon åker jag i alla fall iväg på min Sverigeturné, som går till Sveriges mest ödsliga platser (vårt första stopp blir i hypade Ödeshög, där jag även kommer tillbringa min midsommar), också inräknat Gnesta, Djupesund och Malmköping. Jo, så kul ska jag ha det. Nu ska jag börja packa! Kram.

7 kommentarer:

StarShip sa...

HAHA x'D Jag är smikrad! Jag tycker också att det skall bli enormt skooj :'D ha en trevlig..Sverige resa nu Ellen, Vi ses den 30:e Juni!

Anonym sa...

de här e nu cirka femte gången idag ja läser igenom allas bloggar! hur tråkit kan man ha på en skala?:( värsta midsommar nånsin typ!bara 8 dagar kvar...

Anonym sa...

Kan du inet skriva om hur det var i Kroatien`??

Anonym sa...

Gosh, du har ingen aning hur avundsjuk jag är på dig! Jag vill också gå på Sverigeturné! Jag är en knäpp kille som bor i Nederländerna, och jag har varit i Stockholm i majlovet. Det var mycket coolt, men jag tror att du kommer ha det även roligare. Eller jag hoppas det, i alla fall. :P

Anonym sa...

Kuligt! :]...

Anonym sa...

ÄR DU HEMMA DEN 12 MIN ÄLSKADE ELLEN <3 ÄLSKAR DEJ MIN ELLEN <3

Lillasyster Ellen sa...

Hahaha, jaa, vi ska ju träffas då, Lisa!
Stackars Mimmi. Men vi ses ju snart, och om jag inte minns fel är du i Brytsbo nu. xD
Puss!