fredag 1 juni 2007

Ellen åker

Jo. Nu åker jag. Och alla som känner mig vet hur jag känner inför det. Till RUM-festivalen, med en hög av skolarbete att göra, som inte kommer bli gjort. Sedan hem tidigare på söndag för att dansa, på måndag ska jag packa och på tisdag ska jag upp fyra på morgonen.
Man kan ju se positivt på det, men jag ägnar en stund till att få tänka väldigt negativt....

...Okej. Let's se på det positivt. För det är ju ganska roliga saker, förutom RUM då.. men det får man också försöka se på från en positiv vinkel.
(Mamma har hjärntvättat mig, jag lovar!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha det så bra ändå! :( stackars min lilla ellen <3 puss på dej <3

Anonym sa...

haha de kommer säkert bli kul! om alla e tråkiga kan du ju alltid sociala med Mer killen:P

StarShip sa...

Välkommen hem Ellen, och hejdå ha det då trevligt i Kroatien!


Puss på min duktigt dansande ficka, sov så sött nu!