söndag 7 oktober 2007

Ellen och Chocken

Igår såg jag Håkan Hellström gå in på en 7eleven på Järntorget med en systempåse.
Jag fick Chocken med stort C och stod och fånstirrade tills han kom ut igen och försvann in på Andra Långgatan.
Så fint.

Han såg jättebesvärad ut. Men.

Sedan smsade min syster vid två på natten och berättade att hon var på samma ställe som Håkan och hade hängt med honom några timmar.
Vi gillar att han bor i Göteborg.
Någon har sagt att han ska flytta till Stockholm, men helt ärligt, Håkan, Stockholm blir aldrig din stad.

För övrigt har jag sett This is England igår och den var bra och jag grät som jag alltid gör. Jag är verkligen den blödigaset människa jag känner (med tanke på att jag kan gråta när någon vinner Fear Factor eller när Mr Camden pratar förstånd med sina barn).
Och jag har blivit grym på att göra chai-te, så om någon någon gång vill ha lyxteet nummer 1 så ska ni kontakta mig.

Jag ska måla äpplen till bildlektionen imorgon nu. Fräsigt.

7 kommentarer:

Alice&Ella sa...

Jag och Alva sprang på Håkan för någon månads sen, blev ganska chockade och ramlade in i en soptunna. Sen "råkade" vi följa efter honom till Järntorget där han försvann in i haga.
This is England är ju sjukt bra! Älskar dialekten, och klädstilen...

Och 7th heaven är mitt guilty plessure...

Anonym sa...

Jag dör av avund. Seriöst, Håkan är kärlek.

Och jag gråter också när Camden pratar förstånd. Den serien är sorlig, snyft.

Lillasyster Ellen sa...

Hahaha. Linnéa, är du dendär som råkat hitta till min blogg? xD
Och Alice, JA, filmen är underbar och alla (inte alla) är typ snygga och allt. Jag måste börja prata som dem..

Anonym sa...

HERREGUD VAD ORÄTTVIST!!! Seriöst, varför är jag aldrig med när sånt händer XD
Lyckost dig *avis*

Anonym sa...

Yej, jag såg Håkan i tvåan på gymnasiet tror jag, eller om det var trean. Jag och mina kompisar satt och fikade och han gick förbi café Bagatellen. Jag vinkade och tittade på honom. Men sedan skyndade han iväg när jag frenetiskt ropade efter honom.xD

olle sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag börjar gråta när någon snygging dör på film lr nått...






Nej det gör jag inte, men jag gråter sällan. Men snyggingar är svårt att leva utan, när man är en själv lixm! LoLz.