fredag 9 november 2007

Ellen, kanelbullarna och konsekvensen

Tjenixxen.
Idag har jag ätit fjorton miljoner kanelbullar som jag gjorde hemkunskapen idag.
Jag mår illa. Punkt.
Men jag slipper nu äta något annat så det är ju positiiiiiivt.
Idag har vi kollat på genomskärningar av penisar, skrivit om kondomer, p-stavar och klamydia och annat intressant på NO:n.
Nästa vecka ska vi jobba med alkohol, narkotika och tobak också.
Och jag har ett starkt VG i gympa fick jag veta igår. Jag är grym!
Snart ska jag åka till min kära konfirmation. Jag ska krama Emma och så.
Först ska jag bara smälta all bulldeg jag just ätit med hjälp av soffan.
Sen ska jag dessutom träffa Linnéa znyggiz.
Vardagen fungerar. Dagarna flyter på. Jag mår bra nu. Det gör dock inte min mage men det hör inte till saken.
Nu ska jag lägga mig ner och förbarma mig än en gång över att Kanal 5 har tagit det jävla beslutet att inte sända Sjunde Himlen på vardagar! Vem fan kan klara sig utan det varje dag!?
Jag tror jag ska skicka ett klagomail någon gång.

Simma lugnt! (för att välja ett töntigt slut)

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhh, sjunde himlen. har nästan börjat glömma av det nu för att jag inte sett de på så länge jag dööör. har också ätit som fan av ren uttråkning.

Anonym sa...

åh! tack ett svar, jag förstår inte vad sjunde himlen tog vägen :S men tack :) nu vet jag sorgligt.. puss saknar dej <3

Solstrålen Fia sa...

Ellen:( länge sedan du bloggade nu. saknar att läsa dina inlägg, vill ha något nytt nu! pusss

Anonym sa...

Jag stalkar dig blogg Ellen.